07 June 2012

Part 4 : Zaman Dolu-Dolu Kala

Assalamualaikum...


hahahaha okey ni last dah last dah entry for zaman dolu2 kala ni wei...aku pun dah naik muntah dah nak habiskan entry ni...hiks..

ni semua zaman2 pic sekolah dulu lah...time ni dah besar2 skit dah kan...and stay kat asrama..huh..stress mak duduk asrama..




ni masa darjah 6 rasa nya...start darjah 6 lah aku duduk asrama...walau umah adalah sekankang kera dari sekolah.. :(




ni tingkatan 2...ni pic semua pelajar yang duduk asrama muhibbah..sebab apa korang muhibbah ? sebab asrama aku ni bercampur ngan student orang asli..hiks..





ni aku masuk Kadet Remaja Sekolah...oh aku ada jawatan okey dalam kadet ni..comander wanita..hiks...that cikgu tu adalah cikgu paling sporting dalam sekolah ni..merangkap warden asrama we all..

sian cikgu ni takda anak sampai sekarang..so we all lah yang menjadi anak2 nya di asrama ni...siap wife dia masak n bg we all makan...i luv cikgu zahidi...hehe..





ni masa dah tingkatan 3 atau 4 kot..tak ingat dah...



ni dah tingkatan 5 dah...time ni otai okey kat sekolah menengah..




yay...ni lah gang power puff girl i...miss them so much... :(

dari kiri : norsha..ema..syikin..aida...aku...ana...









zaman sekolah menengah lah paling best...otai kata koooo...so ko buat per pun junior2 memang nak tiru lah kan..hiks..

cikgu2 pun dah naik pening ngan we all semua...

pape pun zaman sekolah ada lah zaman best...tak payah pikir nak makan apa...esk takda mood nak keje...pasal ISO..pasal takda duit..hahahaha semua dah disediakan...

yay dah habis okey pasal entry ni...wassalam...semoga anda mengenali aku dari lebih mendalam..eceh ceh ceh ayat minta pelempang...


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails