11 June 2012

kenduri doa selamat arwah-arwah

Assalamualaikum....


Semoga Arwah Nenek & Kedua Arwah Atuk tenang aman di sana..semoga di tempatkan bersama golongan2 orang yang beriman..

Al-Fatihah

26hb 5 hari tu makcik aku buat majlis tahlil untuk arwah2 nenek atuk dan moyang semua...kecil-kecilan jer buat majlis nya..buat kat surau umah makcik aku...

we all semua ke sana lah...sembahyang mahgrib isyak and tahlil kat sana....

lagi pun umah makcik aku kan sempit sikit..kami anak beranak dah lah ramai kan..so tak muat lah kalau nak buat kat umah...

makanan2 kat surau pun makcik semua tempah siap2 bungkus...pastu bagi edar2 jer kat jemaah yang datang...

we all kat umah makcik aku buat laksam...fuhhhh best woooo..so semua petang sabtu tu dah semua berkumpu kat umah tu...




hiks pic ni aku send kat whatsapp group anak beranak we all..pastu kena sound ngan pakcik aku..korang ni nak g tahlil ke nak posing jer..hahaha..terus stop..

arwah atuk aku belah mak dah 8 tahun meninggal...arwah atuk belah abah plak dah 5 6 tahun dah rasa nya....

and arwah nenek plak dah nak masuk setahun...25hb 7 2011..

masa tu aku kat Bandung...nak tau pi korek entry bandung aku tu...hiks..

pape pun...semoga arwah2 semua tenang aman di sana...

al-fatihah


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails