27 June 2012

Setia CIty Mall is Open !

Assalamualaikum....


yay satu lagi shopping mall dah dibuka agak dekat jugak lah ngan shah alam ni is Setia City Mall di Setia Alam....

sangat cool dan best korang yer...i suka...semua ada..kedai2 dalam tu pun semua yg gah2 belaka...

dah 2 kali dah aku mencemar duli hahahaha...lelebih lagi dia orang dah start open bowling dan GSC..hahaha haruslah aku menebeng,...




cantik kan design dia...




siap ada bangku2 macam ni kat tengah2 tu...

aku fisrt pergi situ time aku M.C hari tu..hahaha mc pun harus jengjalan ke shopping mall sebab kena ambil aura dan mood dari shopping mall...

pergi shopping mall harus sihat skit...cuci2 mata...kekadang tercuci sekali ngan purse hahaha...

and lunch hari tu aku try Seoul Garden...hehe..




first time aku makan ni tau..biasa makan sushi2 tu pun ngan emmy...emmy reti makan semua2 jenis makanan cenggitu ni...so aku ikut jer lah...

ni aku ngan minah hassan jer lah main redah try...so ambil set lunch sorang rmrm25++...so makan lah korang selagi larat makan...tp bila ko tak habis dia akan timbang 100g rm5 dia charge..hehe...




yang best nya makan grill2 sendiri panas2 masuk mulut..hehehe..




sorry tisu pun dah comot2...kiri kanan tangan aku bekerja sebab makan...

nasib baik tak ramai sangat orang time tu...maybe time bekerja kot...lagi pun SCM ni agak jauh skit dari tempat2 keje...dia dekat ngan tempat perumahan so siang hari orang keje lah,.,.,

lain lah kalau JJ Bukit Raja tu memangjang jer ramai orang...

selepas makan baru lah we all ada tenaga untuk pusing2 dalam tu..besar okey...akibat pusing2 dengan tanpa rasa bersalah...akhir nya terjadi ini..




tadaaaa....emmmm stress mak...hahaha

lepas tu terus kebah demam...sila lempang  saya..


toceh...



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails