12 June 2012

merah-merah from Perth Australia

Assalamualaikum...


wehooooo....

hari tu kakak tersayang pergi honeymoon jengjalan ke Perth...

dah bila kakak pi holidays oversea haruslah aku ni yang menggediks lelebih kan..hahahaha macam2 lah nanti aku senaraikan...

terus kakak aku stress hahahaha




tadaaaaa....dalam coklat yang super duper best okey...kat dalam tu penuh dengan kacang2 jer...oh yer...saya adalah kurang gema coklat2 ni kan..serius aku tak berapa gemar...aku tengok kawan aku siap beli bar yang besar tu makan..but aku no terliur hikss...

tapi bukan nya aku tak makan langsung...just kurang gemar...

kakak aku pergi sabah hari tu pun balik dia beli white coklat kat airport untuk aku..but aku makan sikit jer lelain ofismate aku bedal...hiks..




tapi yang ni saya adalah super duper sukaaaaaaa...hehehe..

tak beli benda lain pun takpa..janji ada handbeg..FYI handbeg yang aku dah lama tak pakai semua dah masuk kotak..ada sekotak besar okey...stress mak..

kalau aku bawak balik kampung lah kan..confirm aku kena bebel ngan mak...so baik kita simpan biar penuh kotak2 kat umah..hiks..

my luv sis belikan handbeg merah lagi koo dr Perth...lagi lah ahkak sayang...

belum rasmi lagi..nnt2 lah kita rasmi yer..


toceh..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails