14 June 2012

The Teapot Deli SACC Mall

Assalamualaikum....


baru aku perasan kan lately ni entry aku makin menjadi2 kan...rajinnnnnn gitewww menghapdate blog...kalau idak sebulan sekali jer...hiks

now kalau ada kesempatan aku memang auto publish kan sehari 2 entry pagi dan petang..cukup lah blogger macam aku ni kan...

tu pun ada orang baca ke idak pun tak tau lah...tapi takpa..takda orang baca pun tak kisah janji aku happy...

okey2..teruskan kepada entry...




korang dah pernah makan di The Teapot Deli ( TTD ) ni..???

ohhh ahkak sangat suka makan sini yer...makanan2 nya semua soooooo sedap...pastu fresh masak2 di situ...

TTD ni terletak di SACC Mall aras 3 tak silap aku...memang ramai jer orang datang kedai dia...sangat cozy dan lazat...




tadaaaa...haaa koooo selambak kuar pie ni dari mangkuk....

ini adalah Fish Pie..fuhhh sedap okey...harga nya lebih kurang rm15 gitu..murah lah kan standard2 western lah...




hiks...ni makan berdua okey.,..bukan aku sorang..melampau lah kalau semua ni aku sorang makan...

kita mulakan dari kiri...

yang to scoon set..makan ngan jem dan cream cheese nya...fuhhhh best wooo setiap kali makan sini scoon mesti oder...tapi dua ketul jer dia hidang...makan panas2 sedap...yang ni dalam rm4++

pastu sebelah dia tu Beef Pie..siap ada kentang and gravy nya..sedapppp yang ni pun rm15 gitu...

pastu set mashroom soup with bread tu dalam rm5 lebih...

we all order semua...member aku minum air suam and aku Peach Tea...semua2 nya rm40++....kenyang buntal2 wei..ni lunch jer ni...memang kenyang...

sebelum ni aku pernah try lasagna beef dia...fuhhh menjilat jari okey sedap...aku dah pernah try chicken rosted pun sedap..

boleh di katakan semua lah sedap2...

kalau korang datang area shah alam..pastu datang lah Sacc Mall then naik cari TTD ni..try lah makan...sekali sekala try dari yang lain..


toceh..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails