25 June 2012

happy fathers day !

Assalamualaikum....


hahaha macam biasa lah aku memang terkebelakang selalu lah...lambat bebenor nak post entry...

last week maintain seminggu jer.,.lepas tu bila ada halangan jer dah sudah habis sampai seminggu plak tak update hahaha...buzy ler katakan...sila lempang..

okey ni entry utk bapak2 yang ada di seluruh malaysia...happy fathers day..!




yay...masa fathers day tu..aku melepak umah pakcik aku lah mana lagi kan...then makcik aku buat kek konon2 nak celebrate fathers day lah ni...

seharian suntuk dia dok buat kek bagai semua..buat preparation..then we all decide nk buat surprise kunun...mmg pakcik aku tak tau pun idea ni..sbb dr pg smpi ke malam dia dok galid pukul bola golf...so tak tau apa jadi kat umah ni..




semua bergelap gelita dalam umah masa kul 8.30 mlm tu...dah siap2 whatsapp pakcik aku ni tanya dah on the way balik ke tak ni..hahahaha...

excited gila smeua org dalam umah tu...siap nak nyanyi lah semua ni...







and tadaaaa...hahahaha surprise...senyum lebar pakcik aku...masuk umah tu dia dah pelik dah..nape semua bergelap..kat atas pun gelap..tapi dia kata dia dgr bunyi suara kik kik kik dari dapur...dia pun mcm cuak jugak hahaha

dia slow2 masuk ke dapur..senget..penakut jugak pakcik aku ni..








yay pape pun selamat hari bapa poksu...dah 13 tahun dah jadi bapa...

then lepas tu aku calling2 abah aku...dia tgh drive tapi sempat lah wish fathers day kat dia..hehehe...kalau dia ada kat kl buleh lah pi makan2..

so lepas we all berkek malam tu semua siap2 pi midnight wayang kat ioi mall tgk madagascar hahahaha...kira nya upah ler tu...


toceh..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails