13 June 2012

Malaysia Menang...yay !

Assalamualaikum....


hooreyyyy hooreyyyyy Harimau Malaya menang !!!

oh yer..hazab nya aku nak setel kan entry ni wei..dengan mengantuk tak setel2 pg tadi..kunun2 nak post entry ni kul 12.30 td..sememang nya dah ada set entry lain kul 12.30 tapi aku dh edit publish tunda ke esok..kunun nak publish entry yg ni lah kan 12.30 tadi..bu8t nan hadoooo lah kan...

dah mengantuk hazab..aku masuk bilik rehat then membongkang lah..hahahah start kul 10 sampai 11.30 tdi..muahahahahaha

kuar jer bilik ada invitation ke Hotel Uitm sebab ada Lucnhing Produk plak..salah sorang student Master Hotel tu kawan we all..so pergi lah bagi sokongan kan...but tu di entry lain  okey..




yay..semalam aku dapat Stadium Shah Alam for Mal vs Sin...dapat tix dari TM selaku penaja terbesar...for free yay..Thanks to TM

so berlima aku pergi dengan Gang's Pora...emmy..bayieng..fieza and iekah..




ni lah orang kuat TM Fieza...thanks to Fiza sbb bersusah payah pergi collect tix dulu sementara we all yang lain mencekik di giant dulu sebelum gerak pergi stadium hiks..






manusia seperti biasa lah yer...memang lah ramai..pagi tadi dalam berita katanya lebih kurang 25 000 penyokong Harimau Malaya datang memberi sokongan padu..






haaa nampak tu...ni baru sebelah side kiri jer...we all duduk dekat gol plak tu...sebab kunun2 nak bagi sokongan padu kat Apek..

dan seperti biasa Apek adalah super duper hebat..kiri kanan dia terjun selamat kan bola dari terus di bolosi..hiks..






aku memang dah biasa dah kuar masuk stadium tengok bola menyokong Kelantan beraksi..so berasak2 ni dah biasa..pastu panas berpeluh2 ni pun dah lali..huhu

semangat dan feel bila tengok live lain ok...hahahaha bersorak sampai nak hilang suara...tapi makanan yang di jual dalam stadium agak mahal lah skit...

dah tak pasal2 dahaga air kan...masa break time tu menggagau aku ngan emmy pi mencari air..hahahaha..




ini lah terjadi selepas game tu...hahahahaha

sambung melepak plak di Paparich sek13 tu...hilang kan dahaga...fuhhhhhh lega okey...time kuar stadium tu dah pukul 11,30 mlm dah...pastu melepak lagi...

aku sampai umah dekat pukul 1 lebih...mandi2 siap2 sebelum masuk tido dekat pukul 2 pagi..

ni yang pagi ni aku mcm lemau di awang awangan ni..hahahah mengantuk okey...dah 3 hari kot aku tak cukup tido...

tapi keseronokan tu mengatasi segala nya..hahahaha ayat minta pelempang...

now dah boleh lah berjoli katak lah sekarang sebab kelas dah habis kan..tu yang mcm2 plan ada ni...minggu agak pack jadual nya...pack dengan bergumbira..hahahaha..

pape pun..syabas kepada skuad malaysia menang game persahabatan semalam...!


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails