13 June 2012

satu pattern lain2 warna

Assalamualaikum....


oh korang mesti ada brand korang suka shopping dan pakai kan..

bagi orang2 cumel macam ahkak ni kan...sangat lah susah nak mencari baju yang selesa dan simple..oh aku sememang nya minah simple okey...kalau boleh tshirt and jins memanjang pun aku suka..




sooo kalau kat JJ aku memang suka shopping di scarlet...entah rasa nya dah berbehelai2 dah baju aku beli kat JJ Scarlet tu...

satu nya tshirt2 dia soooo cool atau simple dan selesa...pastu harga pun murah2 jer...setakat tshirt2 sehelai tu dlm harga rm25 hinggit saja...murah lah kan...

aku ada satu bad habit kalu kat scarlets ni..aku beli satu pattern tapi banyak2 warna..muahahahaha...yer betul..!

sekali beli 3 4 helai satu pattern tapi ada merah ada hijau ada kelabu dan mcm2 lagi..macam dalam pic di atas tu lah..senang semua warna aku dah borong hahaha...

kalau tak kat JJ aku suka beli tshirt and cardigan di online shopping Jessabella tu...sila korek dalam side bar aku tu ada...kat side bar tu banyak baju online shopping yang plus2 size tu...senang ahkak...nak jer klik2..janji duit ada jer dalam akaun..hehehe

so cukuplah bulan ni aku shop2..sambung nest month plak...tapi now aku tengah memburu handbeg sajok...hahahah..


toceh..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails