27 July 2010

hari keputerian beta...dah tua dahhh...

Assalamualaikum...


ALLAH selamat kan kamu...
ALLAH selamat kan kamu...
ALLAH selamat kan nor shuhada
ALLAH selamat kan kamu.,

amin...

tanggal 23hb julai 1985..selamat lah aku di lahirkan ke bumi ni...tq to my mom and dad..membela,mengasuh dan memberri segala kesenangan untuk aku...jasa dan pengorbanan mu berdua tidak dpt aku balas..i love u mom and dad..kadang2 jadi banker ku tgh2 bulan..kih kih...







hari jumaat lepas birthday aku okey...

tapi sedih jer...sbb rindukan ma abah kat kampung...actually di saat ni kepala otak aku sedang berewang2 di kampung...jasad dan badan saja kat sini...sob sob...aku dah lama tak balik umah...lama tak jumpa kucing2 aku...lama tak tengok bukit bukau kat depan umah...bila time pagi2..bangun lihat bukit bukau tu...masih di seliputi kabus...ohhh aku rindu kat saat itu...







walau ma abah jauh...but aku ada family sangatttttt besar kat sini...dia orang lah pengubat kerinduan aku ni...dekat fb pun bertalu2 masuk ucapan dari korang...sampai naik hang bberry aku yer...tqqqqqqq soooo mucccchhhhh....

so untuk celebration pertama ni di rasmikan oleh my luv sis...we lunch tgh hari jumaat di kenny rogers bukir raja,.,nyum2 okey...dua orang makan kena rm80++ hahaha..terbaekkkk...

tengok2 tu penuh meja okey..semua aku sapu bersih..hahahaha...nasib baik lah jumaat tu aku belum start kena out station lagi...sooo ni last jumaat yang aku leh ronggeng2 ngan my sis..lepas ni nan adooo sampai lah hujung tahun...







haaa...ni lah orang yang lanje lunch aku...mesti kena letak gambar dia...dia pun nak gemer kata nya...hehehe...tq sis...walau dia tak pernah okey wish untuk aku..hahahah serius okey..never...dia just kasi present atau lanja makan jer...

nak wish2 kim salam lah...







ni plak from mekdah kecik...heheheh thanks mekdah..walau satu slice jer..but cukup bermakna..

syedappp plak tu...from brand aku sukaaaa...hahahaha...







ni plak dinner from ezie dan hazman...wahahaha...best woo...

dinner kat restoran putera ayu di padang jawa...restoran dia sungguh lah selesa...siap ada lagu gamelang bagai time menjamu selera...sungguh best lah...

makanan pun syedappp..murah pun murah okey...mmg boleh sangat lah makan kat situ...so nnt aku nak mencemar duli lagi...

kepada semua my fren..tq lah dengan ucapan dan doa semua...aku sangat hargai nya...jika di panjangkan umur...kita jumpa 23hb julai 2011 plak...


toceh...

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails