20 July 2010

poskad pertama from che kay

Assalamualaikum...


wehh che kay...hahahaha ko ni memang kelakar lah wei...

but so sweet...i like okey...

hari tu kan mr.pr ku ni kecoh kat blog dia...kat FB..kat twitter..suh semua kawan2 kasi alamat...semua orang ingat mr.pr ku ni kahwin dah...mmg propa lah ko wei...







haaa...ambik ko...sekali ini sampai kat pegeon hole aku kat ofis...siap kena gelak lagi aku ngan budak ofis..sekali gambar ini ko...hahahha..

ni gara2 dia kesuyian lah ni duk nunnnnn jauh kat seberang laut...kalau kat sini kan senang boleh lepaking sama-sama...







but..so sweet lah...i like..very the sentimental...tq tq tq tq soooo much che kay...aku hargai nya...

dan poskad ni dah mengambil tempat kat board dalam ofis aku dah...tgk poskad ni teringat kat ko...hehehehe...

haa...shu yang di sayangi..ko tak nak hantar poskad from uk ke...tapi takpa..takda poskad janji beg ku itu nanti sampai yer from uk...wahhh...saya sudah tidak sabar menunggu mu..heheheh..


tocheh...

2 comments:

Che Kay said...

hehehehe nanti i anto lagi...

Shuhada Samri said...

@che kay..

boleh2...nnt hantar sekali ngan handbeg ke apa ke...its my birthday okey..

hahaha

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails