07 July 2010

nasi kerabu rm17 hinggit at Empire Gallery

Assalamualaikum....


ada sekali tu kan...ni time kisah hari jumaat lah..sebab hari jumaat rehat panjang kan...so panjang lah langkah aku.,..

aku ngan luv sis dicide nak pi Empire Gallery kat subang...sbb belum mencemar duli lagi lah konon...nak tau jugak lah kan apa yang ada kat sana...yang aku tau ada butik dynas..

kebetulan my sis nak cari present tuk anak kawan dia...kat situ ada toyrus...so bagus betul lah..sekali harung...







haa..aku kan tak leh jumpa cermin besar2 kan..harus lah aku tergedik2 nak nak bergambar bagai..korang tau kat mana ni...? ni dalam TOILET okey...

gila jakun sekejap aku masuk toilet dalam EG ni...semua serba serbi keliling kelalang koooo cermin....siap dalam toilet...sedang uhuk uhuk pun ada cermin ciri kanan...hahahaha kelakar pun ada...malu pun ada...malu ngan diri sendiri...

mana tak nya...sedang ko dok bertenggek kat bowl tu kan..ko leh nampak lah kiri kanan diri ko tu...hahahahaha....











lepas tu lunch kami hari tu...singgah makan at Belanga kat EG ni...our lunch hari tu makan set lunch lah..standard lah sorang makan dalam rm20 hinggit...mahal dok..?? aku rasa mahal lah wei bagi keje kuli mcm aku ni..

so lepas makan kita orang ronda2 check kedai makan apa lagi dalam ni...standard2 jer aku lah kan...ada dua kedai jer...satu madam kwan kot dan kenny rogers...tu lah kot...macam tak berbaloi aku rasa bayar rm17 hinggit makan nasi kerabu jer pun...hahahaha kelassss gila...

agak nya kalau org2 kampung aku tau harga nasi kerabu kat KL ni rm17 hinggit..mau nya semua datang jual nasi kerabu kat sini...dan desert hari tu bubur kacang jer...yang very the manis...hahahaha

so kesimpulan nya...emm...macam tak best kat EG...best lagi SACC MALL dan PAS...hahahahaha


sekian titik..

2 comments:

Mrs. Al said...

sedap tak nasik kerabu tuh?...or biase je..maybe leh sy try g n wat review

Shuhada Samri said...

@Al-Scheira

emm....biasa jer lah...
nasi kerabu yang dah di moden kan..hahahaha..

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails