21 July 2010

lepak ngan gang2 penjahat kampung dusun

Assalamualaikum...


akhirrrrnya....setelah beberapa tahun kan...selepas tamat sekolah menengah dulu...baru sekarang lah aku dpt jumpa balik ngan kawan2 lama...

semua nya bermula dalam FB...bila kita add sorang ni...rupa2 nya..ada lagi kawan kita add kita..bila kita org tu plak..org lain plak add kita...sehingga lah seterus nya...

zaman sekolah rendah dan sekolah menengah...aku memang ada ramaiiiii kawan..but kesemua nya ramai kawan lelaki...knp ekk..?? hahahaha

ada jer kawan pompuan..yang betul2 rapat ada 4 orang jer...dari zaman sekolah tadika sampai sekarang..yang lain pun ada but kawan biasa lah...tapi kalau kawan lelaki...serius ramai...and satu kepala plak tu...







ni dua penjahat ni yang sempat aku snap...yang lain sorry lah...semua malu2 plak tu...blah lah korang wei...yang baju hitam tu kita orang kamcing dari tadika lagi...sampai sekarang...yang baju kuning plak..time kat sekolah menengah...

ni suatu malam minggu lah ni...dah kebosanan melanda aku kan...aku call si baju hitam tu...so aku pick up dia kat umah and turun kg baru...calling2 yang gang2 lain plak...

sebelum tu mmg dia orang ada call suh turun kl dan2 tu jugak...gila ke apa...dah lah call dekat pukul 10 malam...pastu esok nya plak aku kerja...ohhh idak lah aku nak menuruti permintaan korang lah wei...bagi aku nak merendak..nak meronggeng..nak melepak semua weekend...hari2 biasa no no no...masa ku hanya untuk kerja...hahahaha..

so malam tu lepak sampai 2 pagi...hahahaha...best jugak wei..leh jumpa kawan2 sekolah dulu..semua datang ngan badan semua dah berisi...but still kepala mereng...

tu pun belum cukup korum lagi..ramai yang takda...but okeylah yang mana ada kat sini pun dah pecah perut di buat nya...emm...mungkin lepas ni kita nak plan terbaekkk punya...nak duduk semeja semua ngan gang2 lain...

klu di bagi pilihan...aku memang pilih nak balik zaman sekolah rendah...serius besttt...waktu tu enjoyyy gila...hahahaha...but kenyataan harus jadi kenyataan...makin hari makin tua...bukan akan balik ke zaman kecil2...zaman naik basikal..zaman terjun sungai..but kenangan itu lah yang mematang kan diri aku...

i love my frenss....


tocheh

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails