20 July 2010

nyonya penang sek7

Assalamualaikum...


Agak nya kan...kalau aku tak makan sehari mau aku pengsan kan...dah nak buat mcm mana...memang best makan ni...

nak nak lagi kan...bila ada orang belanja...belanja dah satu hal..belanja plak kat tempat mahal dan selesa...wahhhhh adik rasa tak nak balikkkk lah...hahahha..







tq to seorang member ni yer...sbb lunch hari tu dia lanja makan kat nyonya penang kat sek7 baru ni...

kata nya asam pedas dia kaw2 lah sedap...dah orang nak lanja...turutkan jer lah...

actually aku asam pedas ni tak berapa lah sangat...sbb entah lah..tekak aku tekak mek kelate...pedas2 ni emmm kureng lah...tapi di sebabkan kawan aku ni teringin sangat nak makan..okeylah...we go..







nasib lah dia order asam pedas yang kecil jer lah...pastu aku tambah ngan sepinggan lala tambah sayur campur...

emm...aku ambil lah jugak asam pedas tu...lepas tu banyak dok bantal lala lah...lala is my fav...sayur campur dia pun sedap...

asam pedas dia pun memang kaw2 pekat...but aku kureng lah terliur..so kawan aku ni dok ulang 14 15 kali lah asam pedas ni muahhhh lah...

dia ada yang kecil...yang sederhana...yang besar...tapi lain2 harga lah...standard lah kan...so hari tu 3 orang makan semua dalam rm60++...emmm okeylah agak murah lah..takda lah melampau2 beratus hinggit...

but kalau di beri pilihan antara nyonya penang atau nyonya kitchen...aku lebih suka memilih nyonya kitchen yer...hahahaha...bukan kata berlagak ke apa...tekak aku boleh masuk...kita ni kan lain2 citarasa..lain2 pendapat...kawan aku tu ckp yang tu sangat muahhh...aku plak kata yang ni best...dua2 best...but tu atas selera kita sendiri lah..

sooo...sapa2 nak try sila2...bawak family lagi best...tempat selesa...meja besar...yang penting aorcond..hahahhaa..


tocheh..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails