13 May 2009

Happy Mother's Day....

Assalamualaikum....

haluuu....haa...happy mother's day pada semua ibu2 di malaysia...terutama dua ibu yang paling penting dalam hidup aku...iaitu my mom..pn.hasnah yusoff dan my granny...pn.zahrah daud...tq very much...!! walau pun time hari ibu ni aku kena pergi team building..tp sms dah sampai tau pg2 lagi...dan pada kaum ibu2 di ofis aku ni..terumata pn.siti..dan pn.nora...tq very much jugak...pada auntie2 aku kedua2 belah mak dan abah jugak aku nk ucapkan happy mother's day...semoga..terus unggul sebagai kaum ibu di malaysia...jasa2 kalian tak terbalas...tiada yang lebih ternilai dari ibu2 di sekeliling aku....




yang melahirkan aku...tq..my love mom....





yang membesarkan aku...my love granny....tq...

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails