04 May 2009

Hari Minggu Aku @ Chomby

Assalamualaikum....


Haluuu....haa...apa aktiviti korang cuti hari tu...almaklum lah kan cuti agak panjang sikit...sambung sekali dengan cuti sempena hari bekerja...emm..sempena 1 mei tu...aku tak tau nk buat apa...nk turun Raub join auntie aku pergi berkelah dan auncle2 aku bercuti di genting semua tak dpt...sebab 2 mei tu aku kena jaga exam...arrgghhh...tension...!! jadi aku menghiburkan lah diri aku sendiri pada 1 mei tu...ini lah antara aktiviti sempat di snap...



AKTIVITI PERTAMA
apa lagi...tengok wayang lah.....
emmm...aku hiburkan diri dengan tengok wayang lah..apa lagi...kali ni aku tengok wayang dekat IOI Mall Puchong ngan my cousin Amer Rifqi...kebetulan dia pun takda benda nk buat kat umah..almaklumlah pengangur terhormat...we all tgk citer Bohsia-jgn pilih jln hitam (tentulah aku yg sponsor)...emm..ulasan tentang citer ni..oklah...boleh lah di layan..dpt satu set popcorn sorang satu..per lagi..layannnnn...lepas dah hbs tgk wayang...we all lepak plak kat cc...kah kah...best jugak lepak cc...tapi agak bising..sbb kiri kanan pengunjung dok main game..terasa mcm kat iraq..kah kah...

ini lah pintu masuk GSC IOI Mall Puchong....




iklan Bohsia...18PL tau....




AKTIVITI KEDUA
jalan-jalan jumpa kaum kerabat
Lepas akitiviti di atas...kebosanan masih lagi terasa...agak2 dah lewat petang tu..aku rasa nak pergi menjenguk para anak sepupu cute2 aku kat Taman Datuk Harun..Danish ngan Qistina...dah lama aku tak tengok dia orang...so..aku bawak lah sekali nenek aku jalan-jalan..sian nenek aku..asyik terperap kat umah..tak tengok bangunan2 tinggi..kih kih..bila sampai sana..sampai malam kita org dok borak2...tak sedar...siap makan malam..malam tu auntie aku masak ketam masak pedas...dengan kari kepala ikan merah...fuhhh...best wooo..dah lama tak makan kari mari ni...kih kih...emm..klu di tanya apa yang paling best di lakukan waktu cuti..jawapan nya...di kelililingi keluarga tersayang lah jawapan aku..klu cuti 2 3 minggu pun takpa..aku sukaa...sbb bajet aku dah tentu2 tak kuar skit pun...kah kah...semua di tanggung my auncle2 dan auntie2 aku..kah kah...terutama nya my love grandmom..tettt....





Qistina buat muka sememeh baru bangun tido masa aku sampai...




Ayoo....dah lain sangat muka dia ngan masa majlis cukur jambul tu....cuteeee





Danish pun nk buat aksi terlampau...kih kih....





Danish pun dah makin hensemm...kih kih....



1 comment:

Che Kay said...

ko suke kan kalau pilih-pilih jalan yang hitam! lepas ni pilih jalan putih ke, merah ke, ha i tau, UNGU! i like!

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails