26 May 2009

Interkampus UiTM di UiTM Dungun..( part 1 )

Assalamualaikum....

Haluu...aku dah kembali...setelah seminggu tidak aku jenguk blog aku ni...dan hari ni aku nk upload gambar2 yang best yang sempat di snap...dan yang penting uitm malaysia dlm acara badminton dapat Naib Johan...yahoo....oklahtu..memang tiap2 tahun mcm tu..tak naib johan..dapat johan..dan final pun tiap2 tahun mesti jumpa uitm kelantan..tapi enjoy gila pi sana..makan tak yah citer..kedai nya banyak..murah2 plak tu..dan makanan pun memang kena ngan selera aku lah..aku pun asal sebelah negeri terengganu jer...tu yang tak jadi masalah..jom sama2 kita tgk gambar2 ni....





ini gambar masa on the way nak pergi Dungun lah ni...dah lah jauh...takda benda nak buat..so..snap pic lah keje nya.....





haa..ni adzrool izwan @ Tom....kih kih...time ni dia pun dah lena..dia tak sedar aku snap gmbr dia..nasib mulut tak ternganga...kah kah...




ni salah satu tempat dekat2 nak sampai dungun tu....tapi tak tau nama apa...ni dah dekat2 ngan pantai....





ni masa tengah lalu di kiri kanan jalan yang ada kilang petronas tu...uii..besar kawasan dia...




dan kalau tak singgah makan keropok lekor tak sah...kih kih..belum sampai lagi uitm dungun..kita orang dah berenti makan keropok lekor..bukan sepinggan..tapi 3 pinggan,,,kah kah..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails