22 January 2010

bekas plastik nasi lemak pun kena bayar rm0.30 tau

Assalamualaikum....


good morning semua....








ini nasi lemak by cafe menara....emm..ai cakap sejujur nya lah kan....memang tak menepati ciri2 tekak ai..

but itu lah satu2 nya cafe ada kat menara ni...nak tak nak..kena lah jugak rembat...coz..pagi2 buta ni ai ada kelas...tak sempat lah nak chow kuar bfast mamak again...

oh mamak sek3...i really miss your tosse masala....hihihi..

FYI....ini nasi lemak tak seberapa sedap ni...itu bekas plastik kena bayar tau rm0.30 setiap pembelian...skrg dah peraturan cam gitu dah kat cafe tu...tak leh guna polisterin dah...so..kena pakai plastik ni...

ai nak gi tesco lah nak cari bekas plastik ni...sekali dua boleh lah bayar rm0.30 ni..kalau dah hari2 ai menapak gi cafe tu..lebih baik lah kita berjimat cermat bawak bekas plastik sendiri...betul dok..?

boleh di kira lah berapa kali ai menapak gi cafe tu...kalau dah terdesak sangat baru lah menapak naik pergi cafe tu...kalau tidak...sanggup ai start keta pi kuar...hahaha...sambil2 leh cuti mata...kalau time student cuti kan...bfast...lunch...minum petang semua tajaan dari luar uitm ni...

emm...itu saja lah nak di kongsikan pada pagi jumaat...oh yer...kepada kawan2 cik diva..nak bagi tahu...mak mertua kak nora dah selamat pulang ke rahmatullah pagi tadi...emak kepada en.ahmad khambali...kata sakit dah lama..sakit tua...semoga arwah di cucuri rahmat...alfatihah..



see youuu....



1 comment:

Noorul Syuhada said...

ei..bekas pun kena bayar skng?hahah... gempaks la kafe menara skng..

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails