08 June 2011

berpesyen headband sekarang

Assalamualaikum...


oh yer...saya penggemar dan pemakai tegar headband ni..ahkak suka okey lelagi lah yang jenis macam ada bunga2 ke..reben2 ke..ohh soooo sweeetttt...



credits to dear google


haaa...yang merah tu lawa kan...

sekarang berlambak2 dah trend macam ni..dari sebesar2 jj tu hingga ke uptown pasar malam ada dok jual...tu tak termasuk lagi dalam blog2 online tu..berlambak okey..duit jer yang tak berlambak..

tp beza nya..klu ko beli kat tempat highclass skit..harga nya pun high lah..but kualiti nya adalah sangat bagus..



credits to dear google



credits to dear google





yang merah ni dah ku berikan dnegan ikhlas hati kat sepupu ku..

selepas tengok wedding royal hari tu lah tetiba datang roh meresap dalam diri aku ni nak try pakai topi cenggini...ala2 kate lah kunun..hehe..

tapi serius lawaaaaaa topi2 tu...kalau lah kat sini ni pun boleh pakai mcm ni kan..uiiii ahkak lah orang paling bergaya..kot2 lah time raya wajib ada kena pakai mcm ni..haha..

macam2 bentuk lah aku dah pikir ni.,.

di sebabkan pengaruh yang sangat kuat...ku telah membazirkan duit membeli headband tu..wuawua..bukan satu but empat sekali ku rembat..harus ada warna merah jugak..but now bila ku jumpa sepupu2 pompuan ku..semua pakat dok berkenan lah plak..dok mintak2 lah plak..

dah aku ni seorang yang lemah lembut kan..termakan lah jugak hasutan2 girls semua tu..ku dengan rela hati bagi lah..BUT..mesti ada BUT tuuu..hehe..aku dah beli yang lagiiiiiiii chantekkk hahaha..

susah betul kalau selera alboros ni kan..


toceh

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails