09 June 2011

cincin di hari berbahagia

Assalamualaikum....


setiap orang mesti ada impian atau benda yang kita idam kan buat hari2 bersejarah kita kan..macam hari nak tunang atau kahwin..

berbulan2 kita dok spend masa dan kepala otak..dok pikir tema nya..majlis nya..pelamin nya..makanan2 nya..cenderahati nya..uiii memang semua pikir lah...

terutamanya cincin nya..klu lah di tanya kat aku...aku memang minat dari dulu sampai ler sekarang ni...ku minat cincin yang ada permata atau batu berlian yang sebiji kat atas tu..macam ni lah..



credits to dear google


haaa..hambik koo..tak sedar diri langsung...hehe

kalau lah dapat macam ni kan..wahhhh mengelip2 lah kena panahan sinaran berlian tu kat jari ku...lainlah kalau kahwin ngan vip ke..haruslah dpt cenggini..bukan sebijik..berbijik2 lah dapat..



credits to dear google


ada kawan saya tunang dah hari tu...sob sob sob..kawan baik jugak lah kat ofis ni..dah selamat dah menjadi tunangan orang...

actually kan..sebenranya dalam tahun ni..aku tak jejak lagi mana2 kenduri kahwin tau..hahaha..kejam kan..? bukan nya takda jemputan ada jer..BUT..adaaaa jer hal yang berlaku time tu..so tak dapek lah eden nak mencemar duli...

tapi tak bermakna aku tak pergi..aku tak kasi present lah..walau badan tak pergi..but ingatan pada pengantin tu tetap ada..tak bagi hadiah ku kirim pesanan jer..hehe..




haaaa...ni lah cincin pertunangan kawan ku ituuu..

cincin bakal mak mertua yang pilih plak tu...tapi itu tangan gedempol2 tu adalah tangan saya yer.,.

masalah nya..cincin yang bakal mak mertua dia kasi tu aku plak yang jatuh hati..tapi kalau boleh ku nak yang besorrr skit permata nya tu..baru lah ada semangat nak jadi menantu kesayangan..hahahahaha


toceh...


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails