13 June 2011

yeah pasport dah siap !

Assalamualaikum...


fisrt time hidup ku ni ku dah ada pasport..yeahhhh..

gila kentang pukul 7.30 pagi aku dah melangit kat PKNS tu nak buat benda alah ni..dah uncle ku dok bunyik2 suruh pi buat pasport jugak..





haa..hambik ko..still lengang lagi ni..agak nya dah masuk cuti sekolah..so takdalah ramai yg nak buat pasport..agak nya kalau aku datang time sebelum cuti sekolah..memang masak wei..masak..

time ni aku dah siap2 isi borang dah..dah submit pun..tengah tunggu dia panggil nak bayar jer..





masa aku nak submit tu..aku dah bawak siap2 dah ic copy dan gambar pasport...ngeng betul dia tak nak kooooo gambar pasport yang aku bawak tu...

dia siap tengok gambar..tengok muka aku..tengok gambar..tengok muka aku..agak nya dia kata lain kot..tu dia suruh aku pi ambil gambar ngan apek kat depan tu..melayan rm10 hinggit duit aku...

dah lah aku tak make up tak apa..terus duduk ambil gambar and print..agak nya mesti dia kata..dulu kulit awak macam gelap jer..ni dah putih lawa..hiks..hahaha..





tadaa...lepas 1 jam aku dah dapat pasport ku...

ku buat 2 tahun jer...takda makna nya ku nak pergi keluar negara tetiap bulan heh..lain lah kalau ku ni bakal isteri al sultan al kelantan..harus lah ku terbang memanjang...wahahahaha..

dah setel pasport..soo dapat lah ku terbang..

dah setel book tiket..confirm ku terbang holiday2 shopping2 perabih duit..

balik selepas tu ku makan pasir berulam kan pucuk daun kayu.. :((


toceh..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails