03 June 2011

fans of TRW..GKG

Assalamualaikum...


merah merah merah,,,uiiii akak memang suka merah okey...

tu sebab akak suka TRW ni..sebab ku pun ore kelate okey..gila ke tak sokong negeri sendiri...ni tak lama lagi nak final dah ni kelantan vs terengganu kat bukit jalil ni..tengah berkira2 ni nak pergi ke tak..dah lah time tu my mom dad datang sini..uishhh pening2...





oh yer...topi tu bukan aku beli pun..thats auntie yang beli...

ni time we all pergi tengok kelantan vs harimau muda A hari tu kat stadium shah alam..ni kali ke berapa entah aku masuk stadium ni tengok bola..

time yang dulu kelantan vs selangor tu..yang gaduh2 balik2 kerusi tu oiii ahkak ada okey di tempat kejadian tu..memang mencicit2 lari naik berselindung tu..siap ada orang tolong tarik lagi..tapi itu mematahkan semangat aku...





walau mom dad aku agak bising jugak lah bila tahu aku selalu menyelinap pergi tengok bola kat stadium..dia suh aku tengok kat umah jer...okey boleh tapi tak kick lah nak bersorak2..hahaha..gila gedik..

serius aura kat stadium tu lagi best okey..bila masuk gol bersorak tak hengat dunia..bila kalah sumpah berbakul plak..hahahaha...serius itu realiti nya org2 yang tgk kat stadium tu..kalah menang adat permainan lah kan..haaa cer pi main sendiri lah nak tengok macam mana..?







ni penyokong TRW cilik...mukhlis TRW

sikit punya banyak barang2 yang jual kat luar stadium tu..auntie aku ni hbs sefamily dia bawak nya tengok bola hari tu...tapi belum masuk stadium dah habis berpuluh2 hinggit dah shopping...

ni nak tengok bola ke nak shopping ni..? conpius aku jap..

aku just sempat jer rembat sticker cermin keta sekeping...sticker tu dari dulu lagi aku dok cari..just dapat sticker kat cermin belakang jer..tu pun mintak my fren beli masa ada game kelantan then dia pos kat aku..teehee.,..

tapi pape pun ku harap kan kelantan dapat mencipta sejarah lagi yer kat bukit jalil 11 june nnt..to apex harap jaga gol molek2..oh yer sesapa nak tgk apex tunang sila ke blog tunang nya..cik elia..

gomo kelate gomo


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails