01 June 2009

...kuar cuci mata di sunway piramid...

Assalamualaikum...


Haluuu....emm..apa korang punya akitiviti hr minggu hari tu....emm..aku plak kuar teman kan mekdah beli barang-barang nak gi BTN...so..kita org setuju nak pergi sunway piramid...tp..ya ampun...ramia sungguh waktu tu..almaklumlah cuti sekolah....kat situ pun ada sale happy hour Padini...ya ampun...aku buat2 tak nampak..sebab baru jer semalam rembat perfume 2 3 4 botol...tak nak2!!...tapi..dalam kelam kabut tu..sempat we all booking tengok wayang...Syurga Cinta...emm..citer ni pun oklah..kelakar jugak..takda lagi lah citer cam gini kat malaysia..tp.,ada ke dlm life yang realiti ni mak bapak mcm tu...bapak nya terang2 lagi nmpk anak nya tido with girl kat dlm rumah..boleh duat donno...??..ada ke..???..emm..entahlah....pape pun..jom join the pic...




belum apa2 lagi kami dah isi perut dulu...emm..sedap nya.....




kami makan secret recepi....emm..best nya...siap minum air asam limau...i likee.....






tak dpt shopping baju Padini...shopping gelang Padini pun jadi lah....kah kah kah....



kami tgk wayang syurga cinta....




sebelum masuk panggung kami singgah toilet..perhatikan kasut sapa tu..??? kah kah..tu kasut mekdah...kasut nya terkena air..so..itu lah cr nya tuan2 dan puan2 yer nk kering kan kasut...





dah hbs tgk wayang..kami merayau2 cr brg2 mekdah...bila kaki dah lenguh kami singgah lagi satu kedai ni...bestttt woo...i like this restoran ni.....





kami singgah di restoran waffle world....emm..ya ampun..mmg best waffle dia...besar plak tu....
restoran ni mekdah yang perkenal kan...berbaloi....




tgh tunggu waffle...cepat2...dah tak sabar ni..bau nya pun dah menyelerakan...




ta daaaa....ni waffle blurberry....mekdah yg order ngan air nya...ais peach tea...emm...best wooo...




ni yang aku...waffle strawberry....air plak mula2 aku order fresh oren...tapi..yang dtg nya fresh oren pahit...ee...pastu aku mintak tukar...mintak jugak air ais peach tea....emm..best2....




bila dah hbs makan semua...mmg kenyang gila...mulalah dah tak larat nk jalan...so..tgk2 jam dah pukul 6 lebih...so...kami pun nak balik dah..mata aku pun dah ngantuk..kaki pun dah pening..kah kah....hr ahad palk..tgh hari tu aku ke umah auntie aku kat taman datuk harun..rupa2 nya uncle aku dr kelantan pun dtg..mmg meriah lah semalam kami makan n borak2...tp tak sempta nk snap pic....oklah...adiiooosss..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails