30 June 2009

..Hujung Minggu Chomby...

Assalamualaikum....


Haluuu....apa aktiviti korang hujung minggu hari tu..? aku mcm biasa lah...lepak umah auntie2 dan auncle2 tersayang....emm...time hujung minggu lah aku nk jumpa sanak saudara...sepupu2 tersayang...sambil lepak ngan my grondmom...kali ni lepak ngan grandmom mak nya abah aku plak..kih kih...asyik lepak ngan granny mak nya mak aku jer..nnt kecil hati plak...nasib baik masing-masing tak jauh...sorang kat bandar puchong..sorang kat tmn equine...


Hari sabtu lepak ngan granny(mak nya mak aku...)...bawak dia gi klinik...sbb kata nya ada mcm nak demam,..sakit2 badan...so...pi bawak KPMC puchong tu...adooo..mahal gila kat situ...tp granny suka plak..pastu bila dah siap KPMC..dia ckp nak makan lah plak..nak jalan2...emm..pikir2..aku pun bawak lah dia makan sate kat R&R Kinrara..semesti lah makan sate samuri....dan semesti lah granny lanja..kah kah kah...so..lepas makan pusing2 jap..dah malam..balik...


So...hari ahad plak aku lepak ngan grondmom ( mak nya abah aku ) kat tmn equine..kebetulan auncle usu pun tak kemana..dan auntie aku dr taman datuk harun dan sepupu2 aku pun dtg jugak..so..mmg meriah..kita org borak2..makan2...lepas tu serang plak umah auntie long aku plak kat bandar kinrara,.,so..gitu lah hr minggu aku..penuh dengan aktiviti melawat saudara2...so..jom tgk beberapa gmbr sempat di snap...tp x elok skit..ambil pki hp jer...



ni lah aktiviti..tgk tv..main congkak..tgk album lama2..borak2...kah kah...





yg bj hijau auntie usu aku...ada tok ma bj putih..bashirah..dan qistina...




tgk album auncle usu aku pi bercuti hr tu...takda ole2 ke..??




grandmom dan cicit nya...Arfa Danish...




atas meja pun jadilah...sian Qistina..








sebahagian family yang ada...


gomol qistina...cium2 dia...pipi dia lembut sangat...gerammm....










akhir nya...dia nangisssss.....wuawuawua....




lepas tu kacau plak danish....tp danish tak nangis...dia lelaki..kih kih;...




time ni konon nk ambil gmbr aku ngan ain dlm cermin tu..terambil plak gmbr Wan..(husband ain) kah kah,,,



ambil semula...emmm..sama jugak..nmpk jauh2....



aku..azah...akma...dan alisya...tgh tgk movie chipmunk...



budak bucyuk...nur alisya fazlin..tak lama lagi nk dpt adik baru...



budak manja dan budak meleleh...kah kah kah....




ni plak budak tak reti cakap lagi...danish dan qistina...




No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails