26 June 2009

...Jom lepak...

Assalamualaikum....


Haaa....suka bersenam..??? kih kih...aku ni tak lah aktif pun..tp boleh lah..aku join main badminton ngan gang2 aku ni...kita orang selalu main kat dewan badminton HEP UiTM..so...ramai lah kawan-kawan kat situ...


So dah jadi terbiasa...lepas berhempas pulas main...kita org akan gi lepak minum2 ramai2...so..tempat biasa kami selalu lepak di Side Walk Shah Alam..tau kat man..??..alah kedai2 kat depan PAS dan Hotel Qualiti tu..tapi kita org suka makan kat Char Kuew Tiew tu...best wei...pi lah rasa....gang2 biasa lepak...AKU...MAR...HOT MUMMY EMA..KAK AFIEZ..ABG ONN..KOREA.. DAN TOM ( AZDROOL IZWAN )....bila semua ni ada..leh pecah kedai tu...jom tengok gambar2 ni....




nak makan pun sempat posing.....







hot mummy...ema zulaikha...





Me with char kuew tiew special....kah kah kah.....





With MAR





kontrol ayu...padahal tudung nya dan cicah dlm makanan tu..kah kah kah...






AKU..TOM....EMA....

haa...tengok kegagahan kami minum air..maklum lah atlet UiTM...




No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails