15 June 2009

....Aktiviti Cuti Sekolah..Part 1...

Assalamualaikum....

Haluuu....haa..kat sini kan aku nk cerita sikit sebanyak aktiviti aku time aku cuti lama hr tu...almaklumlah cuti sekolah..dan memandang adik2 aku semua ada...sepupu2 aku pun semua cukup...kita org plan nak gi picnic...tapi kali ini kita orang tak nak dah pergi pantai ke apa ke...sebab time tu cuaca kat kelantan very hot..so..kami pergi mandi air terjun Lata Lembik di Raub Pahang....huhuhu..best oo..sejuk sangat...so...jom kita tengok gambar ni semua....




mula-mula sampai mst pasang khemah ni..nnt senang nk tido ke..nak tukar baju ke...kah kah kah...


Time ni tgh nak siap2 mandi dah ni..yang warga tua plak mesti jaga barang...kah kah kah...


haa..ni minah muka seposen ni nama nya wadihah..kih kih...sanggup dr cameron turun join kami.



Acha ngan Wadihah..

my granny pun ikut...walau demam time tu tapi sanggup..klu tak kena tinggal..kih kih....siap sponsor kami ikan 3 kilo...buat bakar...




minah bulu mata lentik...mmg lentik bulu mata nya....lawa sehhh.....




ni plak my auntie...teacher aini...




my dad tgh nak hisup kan api...nak bakar ikan...bakar ayam..bakar jagung...mcm2 lah...


sian adik den..hakimi...kena pasang sorang2...tadi aku tolong..tp akhir nya aku telah terjun dalam sungai tu...kih kih....



ikuti sambungan nya di part2 akan datang....adiossss......

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails