24 June 2009

..Rombongan Cik Kiah ke Uitm Kuala Pilah N.9..( part 1 )

Assalamualaikum..


Haluuu....kali ni aku nak cerita pasal fakulti aku ni hantar kita orang semua ni pergi melawat kampus baru di UiTM Kuala Pilah...ada lah dalam 20 orang gitu..ini semua adalah untuk projek akan datang..rahsia lagi..tak leh..bagi tahu..so aku ni merupakan salah sorang yang terlibat secara langsung terpaksa lah pergi ikut rombongan cik kiah ni...

So kita orang bertolak dlm pukul 8.30 pg dr shah alam..singgah bfast kat R&R Seremban kejap..pastu terus kesana...aku ni yang tak pernah sampai lagi kat Kuala Pilah..mcm ala2 jakung lah sikit...dan kampus baru tu ya alllah...sikit punya jauh..masuk ke dalam kampung lagi...siap lalu kubur2...sawit...pokok getah..ala2...aku rasa mcm nak balik kelantan...sambil jantung aku berdegup kencang mengenang kan nasib aku yang akan datang ni...kih kih...

Di pendek kan cerita...aku memang akan snap lah gambar-gambar ni..sebab akan di jadikan rujukan nanti ni...so...jom kita tengok rombongan sehari ke Kuala Pilah ni...




Ni baru siap park keta ni...sedang menunggu bas datang...kena lah posing dulu...take photo by
Cik Sabrina...kih kih....


Ni Mr.Eddy dan Mr.Sharimi...dah siap sedia atas bas...semangat nak pi pilah...

Ni plak En.Osman...masa ni kami berenti di R&R Seremban.....


Pn.Nora tengah bergayut lah tu....yang baju kurung tu plak Cik Hariyah...
tengah beli waffle ngan Sabun....



Pemandangan di Pekan Kuala Pilah....ni ambil dari atas bas.....























Ni plak kawasan perkuburan...ni lah simpang nak masuk ke kampus tu...
di sambut dengan kubur2...muhibbah kubur kat sini...sebelah menyebelah...
antara perkuburan orang islam..cina..dan india...




No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails