24 June 2009

..best nya makan duriannnn....

Assalamualaikum....


Ini sambungan dari rombongan tu....masa on the way kami nak balik ke shah alam...kami telaj di jemput oleh kawan lama untuk ke dusun durian nya...oh my godd...!! best wei....dpt makan durian sampai nak muntah...free plak tu...dan paling best...dpt makan di dusun tu terus...suka2.....jom tgk ni....




semua mcm dah tak sabar nak rasa durian kuala pilah...











masuk-masuk dusun...di sambut pokok-pokok nya yang lebat dengan buah durian....






time jalan nak gi dangau tu..aku jumpa buah durian yang agak nya baru gugur...terus ambil..kih kih....

ini lah buah yang aku jumpa tu.....

haa...kat dangau dia pun banyakkkk jugak...eee..best2....


ibu mengandung pun tak di tinggal kan tau...pn.zura best kan..?




emmm...lazat nya wei....teringat kat kg aku..abah aku pun ada dusun durian./.



masing2 berusaha nak buka buah durain ni....






Cik Hariyah pun suka makan durian....




tak hirau dah orang belakang depan..smeua nya khusyuk makan durian....




makan tak menghalang nak bergayut tau...




aku tak berenti2 lagi makan durian..sedap wei...



yang baju putih tu lah tuan punya dusun ni...En.Nasir Wahab.



tapi yang kelakar nya...makan durian sampai tak ingat...sampai tercabut tapak kasut..kah kah kah...



1 comment:

Cik_daya said...

perghhhhhhhh

duriannnnnn

best nyer...

musim durian sekarang nie..

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails