26 June 2009

...Sup Urat Keting Bndr Baru Bangi..

Assalamualaikum...


Haluuu....ni sapa2 nak makan sup..selain sup ani utara kat shah alam ni...boleh lah try kat Bndr Baru Bangi plak...Sup Urat Keting...kih kih..btl wei...dah 2 kali aku pi makan situ..ni semua my granny lah punya idea...dia suka makan sup2 ni..lebih2 lagi time dia tak sihat...


Dan rabu malam hr tu..aku..auncle usu..my little cousion...dan my granny pergi makan lagi...sebab my granny demam..dan nak makan sup urat keting tu lah...jadi nya...aku ngan uncle usu aku pun roket lah dr shah alam..pergi puchong..ambil granny..pastu roket plak pergi bndr br bangi seksyen 7...so...smapai sana..dlm pukul 9 mlm...agak ramai lah orang2 disitu...so..makan2...borak2...pastu balik...


So..itu jer lh...sessi malam aku...nnt next blog lepak ngan gang2 bdmntn...tungggguuu...





Antara pengunjung di restoran tu....






Ini lah orang yang mengidam dan merangkap sponsor kami malam tu...love u lah granny....






Ada jual nasi kerabu jugak kat sini...





Aku tak leh tinggal AYAM GORENGGGG...kah kah kah....

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails