16 June 2009

...buah hati pengarang jantung..

Assalamualaikum...

Haluuu...hari ni aku nk cerita pasal buah hati pengarang jantung aku...tak lain tak bukan...my cats...abu dan apok...sekarang dah remaja...dah makin ganas...kah kah..ok2...kita mulakan dengan abu dulu..sebab dia paling comel...kih kih..

Tuan2 dan Puan2...mempersembahkan...my cats...



ABU....

nama den abu tau..kih kih....

landing time...

cute tak muka den..?? kih kih...



wow....terseksi plak...

alamak..ada org ambil gmbr rupa nya....

with my bro...kihkih....
SERBA SEDIKIT TENTANG ABU...
-abu ni sangat manja....suka menggesel2 kan badan nya...
-abu lebih tenang dari apok...cool jer...jantan macho katakan...
-tidak suka makan satu bekas ngan apok...nnt berebut makanan...dia sanggup tunggu
apok makan kenyang2 baru dia gi makan...
-dia suka buat aksi2 manja di tengah2 ruang tamu..lebih2 lagi bila ada tetamu dia situ..
bak kata orang..suka nk di puji lah...almaklum lah..dia kan lawa....
-suka tido ngan kita org sekali....masuk sekali dlm selimut...
-dan yang lebih membuat kan kita org sayanggg sangat ngan abu ni..coz...dia
OKU...abu ni BISU...sedih kan...tu sebab kami sayang dia...
-merupakan anak yatim piatu...ibu nya mati selepas 2 minggu beranak kan dia orang...
APOK..

sy suka tido ngan aksi yg pelik2.....










time ni sy malu lah...nk tido pun susah...




SERBA SEDIKIT TENTANG APOK...
-apok ni agak pendiam dan tidak berapa peramah,sepupu2 aku semua takut ngan dia...
-tidak suka org2 membelai nya dengan kasar..nnt dia marah...
-suka sangatttt tido...bila tido pelik2 plak gaya nya...
-suka tido atas beg laptop abah aku...
-suka merayap...kuar pg lepas bfast..lunch br nmpk..kuar lg..senja baru balik..
-dengan adik bongsu aku jer dia leh kamcing..sampai ada trademark..leh laga2 kepala..
-suka masuk bilik mak abah aku pg2 buta sebab nk kacau adik aku yg tgh tido...
-apok pulak tak suka kan perhatian org ramai,klu ada majlis umah aku..percaya tak
dia nyorok kat mana..? bawah almari solek mak aku...tak kuar2..sampai abah aku kena dukung
dia dan bawak gi makan..tp..tak sampai 5 minit dia makan..lari masuk bawah almari.

emmm...itu lah serba sedikit tentang buah hati pengarang jantung aku dan keluarga..petang2 kami di beranda duduk belek kucing2 kita orang tu lah...takda kucing2 tu mcm mana lah agak nya..mesti sunyi kan..emm..oklah...adioosss.....

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails