01 June 2009

...warehouse sale...

Assalamualaikum....


kah kah kah....sale..sale...sale....merata2 sale sekarang...macam dia tau2 jer...time org gomen dpt gaji..time tu lah semua benda nak buat sale....emm...dan termasuklah diri ku ini..yang insan serba lemah...tak tertahan dari godaan supaya masuk jugak ke ware house tu...kah kah...mula2 hari jumaat tgh hari tu...ingat nak kuar makan ke ngan kakak aku...tetiba plak..dia teringat nk beli hadiah untuk mak dia..so..kita org pun just nk tgk2 lah apa yang ada kat warehouse sale tu...
so...jom tgk apa yg aku dpt....





muka puas hati sebab dpt shoppinggg.....






time ni dalam seksyen kosmetik...ayoo...perfime dia murah2 tau by metrojaya....gila den di buat nya...sampai sakit hidung sbb banyak sngt cium perfume....




ni seksyen baju2 by reject shop....tapi tak ramai sangat....



time nak bayar ...time ni mcm tension..sbb kena bayar...kah kah kah....






ni lah barang2 aku yang aku sempat rembat....ayoooo...mak tolong....!!!






emm....terbang rm seratus dua tau.....





ni jalan nk kuar...tolong...beri laluan..aku dah nak balik...tak sanggup duduk sini lama2....






swap lagiiii.....tolongggg!!!!!




No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails