03 November 2009

Lawatan Sambil Makan

Assalamualaikum...


Seterus nya aktiviti kami selepas bermandi manda di air terjun..

en.mat bawak kami minum petang...di pekan Taiping...







Makan cendol dan pasembor.....

Fuhh memang best lah...bila badan dah kena air..apa lagi...mesti lah lapar...

Jadi en.mat bawak kami ke satu kedai ni..memang ramai lah orang datang makan minum kat sini...

Kat sini ada cendol macam-macam jenis cendol pun ada..pastu pasembor....

Tak mahal pun...aku makan cendol pulut + pasembor sepinggan baru rm3.90...baru lah di namakan budget...

Time ni aku dah mengantuk sangat2 dah ni.....

Ingat kan dah lepas makan terus balik...tapi en.mat bawak kami ke sini plak....








Pergi Muzium Taiping....Fuhh..memang sessi lawatan sambil belajar betul tau...

Tapi muzium ni separuh tengah renovate...so...dapat masuk separuh nya jer...free okeyyy....

So..posing2 dalam tu dalam setengah jam...lepas tu aku dah dok berzikir di telinga kak ct...

Jom lah balik...jom lah balik...hahahaha....kaedah nya...aku nak TIDOOOO..!!








So...pusing-pusing...takda dah semua dah lawat dah bergambar...

kira orang pun balik semula ke homestay...sebab malam nanti kami ada aktiviti masih menunggu...

sampai jer kat umah...aku pecut masuk bilik..on aircond...mandi..semayang...

Terus aku lompat katil dan kong...hahahaha...

Tengah sedap-sedap tido..hujan lah plak..lagiiii lah bertambah sedappp...air cond + hujan...ada plak selimut hijau yang tebal tu...lagi lah bersemangat aku tido...

Kul 6 ptg kak ct dah kejut bangun nak gi minum petang umah en.mat...kata nya ada majlis birthday anak en,mat...

Bangun mandi siap2...dan chow...kebetulan perut pun dah minta di isi....wowwww....ada laksam..nyum2....best2....

Anyway....tq en.mat sefamily...sudi melayan dan menjemput kami semua ni.....






2 comments:

Anonymous said...

sebut pasal birthday kan..tetiba je tekak ni nak makan kek la plak

Unknown said...

ngada nye budak

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails