07 October 2009

Beraya Umah Sedara Mara...

Assalamualaikum....

Emm.....hari minggu lepas besttt....sbb ma abah and adik aku ada datang beraya kat sini....nak melawat sedara-mara yang berada di kuala lumpur ni....

so...hari ahad lepas aku bawak lah dia orang pergi situ sini...jd driver lah aku....tapi walau penat besttt....fisrt rumah kami singgah di taman sri kembangan...umah nya adik nenek belah abah aku...umah tok noh dan tok mat....dia orang buat makan laksa...borak-borak...minum-minum...

tgh hari tu plak...kami ke port klang plak...umah nya adik nenek belah mak aku plak...emm...mmg sehari suntuk berjalan...

lepas tu ke umah kakak nya abah aku plak..umah mak long..di bandar kinrara...makan2...dan ke rumah adik mak aku plak...so..we sleeep di sana...

tapi sebelum balik..kami smeua beraya di hospital Colombia Asia di Puchong...tunggu next blog...
kih2....































No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails