23 October 2009

Henna di Deepavali

Assalamualaikum...


Gambar-gambar ni dah lama dah sebenar nya...

time Deepavali lagi...nak menunjukkan 1 Malaysia kan...

so kena ada lah entry untuk yang merayakan smabutan pesta cahaya deepavali...

Tapi tak dok lah aku nak tempek gambar pesta cahaya plak..aku nak cerita pasal kat JJ Bukit Raja pun ada sambutan deepavali ni...

Depa buat promote2 lukis henna ni tangan....









Depa buat kat tengah-tengah foyer JJ tu...mula2 tu memang takda orang..time tu aku gatal tak nak buat...tapi bila orang dah 2 3 orang dok kerumun..mula lah gatal nak buat...

Nasib baik kak siti dan sab sudi melayan...huhuhu...








So per lagi...aku terus lah pi berbaris kat situ,.,Syaza ( anak kak siti ) pun nak jugak..jadi aku berdua lah dok berbaris nak buat henna free ni...










Tadaaa...dah siap...korang leh teka kan mana satu tangan aku..dan tangan dak kecik syaza tu kan...hihihi...tangan dia...cina tu...( haaa...yang buat henna bukan INDIA okeyy..tapi CINA...tu di namakan 1 MALAYSIA...) tangan Syaza dia lukis ikan dalam air....tangan aku...entah lah corak apa kebenda ni..janji HENNA....










Naik tangga bergerak ni pun semoat okeyyy...lepas tu tangan kami masing dok kerassss tegang mcm tu...takut gerak tak lawa plak....










Sabrina beria-ia tak nak buat...puas aku tarik..











4 comments:

Noorul Syuhada said...

beriya cik su..ngalahkan bdak kecik!

shuhadachomby said...

alah shu...

nak rasa pakai inai yang betul2 tu entah bila...so..terpaksa lah pakai henna ni dulu..kah2..

FdausAmad said...

Salam,

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.
rilek rilek.

Selambe..

Noorul Syuhada said...

ye ke..cepat2 la..cik su..a

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails