23 October 2009

Cik Kay In The House

Assalamualaikum...


Haluuu....pernah tak korang kena di surprise kan oleh kawan-kawan korang jugak,.,?

Hari khamis aku pun kena dek oleh kawan ku yang berada di seberang jauh nun..tetiba terpacak depan ofis aku ni....wiwittt.,.,,

Tak lain tak bukan CIK KAY IN THE HOUSE...!!...hahahaha....

Gila kentang ko...sanggup datang dari sabah tu semata-mata nak menghadirkan diri di
Konvo Food Tech..jumpa kawan-kawan lama...( yer ke cik kay ko dtg semata-mata konvo..atau..tettttt...) kah kah kah..

Tapi pape pun..oklah..sekurang-kurang nya ko tercongok jugak depan kawan-kawan ko tu...siap beli present lagi....

Tapi aku rasa mesti ko sebenarnya nak rasa air tangan kak siti kan...dan memang langkah kanan lah ko...dapat jugak rasa walau hanya sandwich telur jer....

Siap datang bawak ole-ole lagi...berwarna warni...kena pilih-pilih lagi...klasssss lah cik kay....aku ingat kan dah datang tercongok depan pintu ofis ada lah jugak sekor dua lobster ke...gelang mutiara ke...hahahaha...

Tapi ole-ole tu pun dah cukup bagus dah..sekurang-kurang nya..ko ingat jugak kat kami di sini...
aku nak jugak verangan kot2 orang dari LEEDS nak buat kejutan tercongok depan pintu ofis ni...buat lah wei....! hihihi..

Jom layan gambar....






cik kay sedang bersarapan....di layan oleh cik sabrina....







di foyer menara.....






ramai kan..ni baru sikit...kat bawahhh sana lagiii ramai....







jangan the gosip-gosip okeyyy.....







cik kay tengah beli present....en.bulu-bulu...







nape ni..?? kah kah kah...







oh en.bulu-bulu






sabrina sebenar nya tgh cover....TUTTTTTT hahahaha....







budak kecik ni pun ada...mcm baju shu jerrrr......







ngan en.bulu-bulu again...






cik kay dan en.blu-bulu nya...













tengah menghayati kelazatan....dalam mangkuk tu pun ke belasah cik kay...







Ole-ole yang cik kay bagi....






1 comment:

Noorul Syuhada said...

tu yg kul 4 pagi naek flight tuh..tak tahan...hhaah.. bestnya la kay

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails