21 October 2009

Tumpang Lalu Untuk Berangan

Assalamualaikum....


Tumpang lalu...tumpang lalu...!!...tumpang lalu untuk berangan seketika..huhuhu...

aku cukuuuppp berkenan sekarang ngan satu ni.....mcm mana ekk...?? ada dok sapa nak bagi present....? boleh lah....hahahaha....








Haaa.....aku sukaaaaaa..kamera cam gini....sebab aku suka ambil gambar....dan nak belajar ambil gambar yang lebih cantik lagi...

Sekarang pun aku dah ada kamera digital tu...tapi tu lah....NAFSU....tapi nakkkkk jugak..!! macam mana ni...

Bila lah leh pakai ni..? bila tengok kawan-kawan ada kamera cam gini...dan-dan tu jugak aku rasa nak ada jugak...pandai ke..tak pandai guna ke..lain cerita...janji DAPAT dulu..kih2...

emm...agak nya suatu hari nanti...aku nak jugak sebiji cam kemera ni...auncle aku pun ada satu cam gini...tapi mahal yang amat....rm3500 dia beli....ayoooo....kalau mak aku tahu lah beli kamera sebiji hitam huduh gini sampai tahap gitu...mau nya aku kena sebat berbirat ni...

aku nak just biasa2 jer tahap rm1000-rm2000 jer....itu pun kena tengok budget dulu...kih2....bukan kena bayar pun berangan cam gini..leh buat modal nak tido malam2...lenaaaaaaa tido nanti....jom wei berangan sama-sama....





3 comments:

Noorul Syuhada said...

hahah...berangan cik su, jgn tak berangan...

shuhadachomby said...

kih2...

syu...belikan lah aku sebiji cam ni kat sana...pastu pos...

buat2 surprise lah...ko tau kan alamat umah...

kah kah kah...

Noorul Syuhada said...

cik su kat sini item2 gitu mahal..jepun murah..heheh..

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails