06 October 2009

Raya Raya 2009 ( part 2 )

Assalamualaikum...


Raya kedua pulak....kat umah nenek sebelah abah aku...dia orang semua pakat2 nak buat BBQ malam tu...memandang kan semua anak menantu cucu cicit ada berkumpul malam tu kat umah pusakan arwah atuk aku....

so....kita orang share2 lah modal nya....kih2...sikit jer share nya...banyak nya pakusu aku yang sponsor...takpa..bukan nya selalu...





ngan nenek...mak nya kepada abah aku...

mak long dan paklong.....


azah dan husband dan Qaseh Nue Qistina...












haikal main mercun...


















sebahagian dari sepupu2 aku...















ngan ellisya





paling kecil cicit nenek aku ni...Raja Nur Amelia...


rumah pusaka kan..so..kurang lah perabot nya...time cuti panjang2 baru lah nenek dan semua balik....




No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails