06 October 2009

Raya Raya 2009 ( part 3)

Assalamualaikum...


Hari raya ketiga plak....hari untuk aku beraya bersama-sama kawan-kawan rapat yang masing-masing balik beraya di kampung....dan semesti nya YANI dan NURUl mesti kena jumpa dulu...walau ribut ke...sibuk ke...sakit ke...kami mesti kena jumpa dulu...kih2...love u all lah....

so pagi raya ketiga...dah lawa-lawa...aku terus ke umah YANI dulu...dan baru ke umah NURUL plak....lepak-lepak jap..minum-minum...dan kami berpecah...and...sempat jugak aku singgah umah ANA...walau dia pun takda...tapi...redah jer...beraya lah ngan mak abah ANA plak..kih2...

dan tahun ni jugak..fisrt time..aku beraya sunggung jauh pergi nya....YANI bawak aku gi KOTA BARU...korang tau tak...memang dah berubah benar-benar dah kota baru tu...agak2 dekat 5 6 tahun aku tak jejak kaki ke situ...so sempat lah gak kau turun naik supermarket kat situ...kih2...yang penting aku dapat shopping....

dan sejarah jugak tercipta...aku sempat pergi beraya umah LAILY dan MEKDAH..i like larrr...tapi tak sempat nak ambil gambar2..posing2...lupaaaa....kih2....so..lain tahun nnt aku dtg lagi...




with NURUL....



nurul dan yani

































No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails