26 October 2009

Dream's Come True...???

Asalaamualaikum..

Haluuu....still mondays blues okey...

Tapi bila melihat ini...memang aku teruja...terbuka mata aku luas2...

I LIKEEEEE....!!!....






Ini yang aku dah servey...still ribu riban..tp mcm under budget....cuma aku tak tahu lah mcm mana nak pilih...SONY bagus atau NIKON....

Nikon memang mahal tahap gedegang...tapi..kalau dah nak..semua leh jadi....hahahaha....

Tak sabar aku nak habis keje hari ni..aku nak pusing shah alam lah..nak menyevey benda alah ni...

adakah dream's come true..????

wait and seeeeeee.....



3 comments:

Noorul Syuhada said...

dua2 pun okay..yg penting ko kena fully utilise all the function..kalo tak sgt rugi.. okey?

sukiminna said...

kamera SLR ke tu? klu SLR nikon lagi ok rasanye..dan komuniti Nikon online lagi byk..sharing info pasal photograhpy mcm2..

klu superzoom canon ok kot..

sony? hmm.xtau nk ckp la..dlu ak try cam sony ngan teknologi cybershot yg sony banggakan tu..xlawa sgt pun gambar die..

shuhada mohd samri said...

oo yer ke...?

emm..sekarang ada dua pilihan...
antara canon dan olympus...

tak tahu nak pilih yang mana...sebab tak tahu mana yang lebih baik..harga lebih kurang..kawan2 kata canon ok..tapi tgk kelebihan yang di nyatakan mcm olympus yang lebih...

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails