07 October 2009

Puchong dan Kajang

Assalamualaikum...


Haa....ni yang aku nak cerita ni....lepas balik beraya bagai hari ahad malam tu kan...kita org dapat call dari uncle aku...dia dah admit kat Columbia Asia Puchong tu,,,...alkisah nya..dia demam...so dia mmg worried lah kot2 dia kena denggi lagi atau H1N1..kih2....

Tapi bila dah check2...dia hanya demam di sebabkan bengkak TONSEL....emm..mmg kami semua kena penyakit macam tu...mmg sakit lah...akan demam sedemam nya..dan sakit badan...yang paling seksa nya...susah yang amat nak menelan...

So kami beramai-ramai lah buat kunjungan hari raya di sana..kih2..

Tapi hari isnin petang dia dah di lepas kan balik...

get well soon....






















Ini plak....alkisah hari isnin malam...aku menghantar ma abah aku ke stesen Kajang....dia orang nak naik keretapi balik kelantan....konon-konon nak merasa lah...adik bongsu aku tak pernah naik lagi...ambil yang tempat tido...emm...macam best jer....tu yang aku rasa balik kampung lepas ni...aku nak naik keratapi lah plak...udah2 tentu aku nak tempat tido...kih2...













No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails