09 October 2009

Papadom

Assalamualaikum...


Haaaa.....entry kali ni pasal PAPADOM...bukan nak suruh makan PAPADOM atau nasi kandar..
ni aku nak cerita pasal tengah hari jumaat tadi...aku sempat tengok wayang kat JJ Bukit Raja..ngan geng2 yang lain...SAB..MEKDAH dan WANI...

Kali ni kita orang tengok PAPADOM...arahan Afdlin Shauki...

Memang best lah..kelakar gila...sedih pun sedih....filem ni memang membuatkan aku terfikir...selama ni mesti asyik fikir..'hanya mak yang tunjukkan kasih sayang nya...'

Tapi kan..bila aku tengok movie ni..baru aku tahu...seorang ayah pun sayang anak nya..lebih dari seorang ibu...tapi mungkin takdalah sampai pi ikut mengintip anak nya ke IPTA...kah2...

Tapi kali ni..karya Afdlin memang best...patut lah dia menang banyak award masa anugerah hari tu...cuma watak Hisham ( farid kamil ) tu macam tak best jer.....

Bak kata SAB..tak stylo pun dalam movie tu....kih2...satu lagi watak shasha ( scha ) pun sama...tak gedik pun...nampak kerasss jer...kah2...

Tapi yang lain..memang best...paling best watak MAT ( que haidar )..kelakar gila...

So...sapa-sapa nak gi menonton tu...pi lah wei...bawak sekali bapak-bapak korang tu...kih2..

emmm..masa kat panggung tu..banyak movie-movie yang best2 akan di tayangkan tak lama lagi...

Yang aku target...

1-NewMoon...
2-Avatar
3-Santau

Ni mesti kena tengok ni....rugi tak tengok...kih2...sememang nya aku adalah seorang yang sangat suka tengok wayang yer korang.,...

antara movie yang aku tengok sampai 2 3 kali...Fast to Furius...upin ipin...twilight...emm...banyakkk lagi,..tapi aku pun dah lupa...kih2...

oklah...tu jer...SELAMAT BERHUJUNG MINGGU....







PAPADOM



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails